torsdag 28 januari 2010

Ok,nu ett blogginlägg,jag vet att det är efterlängtat av vissa (som börjar på Per och slutar på nilla:P) men hur ska jag komma ihåg va som hänt sen sist jag bloggade=)???
Men men,härlig vinter är det! massor med snö och kallt ska det vara när det är vinter! så man kan leka i snön,grilla korv&pinnbröd,dricka varm choklad, åka pulka osv. minus då för alla äckliga sjukdomar (tex kräk och förkylning som vi haft den senaste veckan! *suck* men men,vi överlever,och skönt att ha fått kuddar,täcken (och snart bäddmadrassen) tvättat, mindre skönt när ett barn kräks som en fontän (jaja jag vet att fontäner ej kräks) i ens säng *blä* men men man ha gjort likadant när man va liten=) en av minusen med att va förälder,men plussen med att v förälder överväger lite (läs:äckligt mycket) kräk i sängen! som igår,när T&C somnade i samma säng,vi stod och tittade på dem,UNDERBARA BARN *kärlek* (sen att C vakna och bökade nästan hela,kändes så iaf,natten var ju ett minus hehe) men de är så härliga alla våra 3 härliga döttrar!!
imorgon,när J slutat skolan,åker jag och de 3 till staden,ska köpa nya vattenfärger,kanske besöka biblioteket,köpa present,fika,kolla kläder (J hade något önskemål om någon mössa och andra kläder,är det nu när hon är 10 år det börjas med klädshopping på 'riktigt' :) !?!?men det är kul!!stora tjejen, tänk när hon tycker det är kul att åka med en till sthlm och shoppa och fika=)...)
men iaf, i helgen bli det massor med roligt (som oftast)..middag hos vänner antagligen, kanske vi hälsar på mamma&pappa,T ska på kalas,jag och J kanske ska på 'pysselträff', skrinna osv osv. Vad ska Du göra i helgen?
men bloggar mer en annan kväll! sköt om er alla! Sov gott och Dröm vackra drömmar! det ska jag i nya rena härliga lakan (och täcker,och kudde..) lite flummflumm inlägg,men skyller på förkylning och trötthet! =) Puss&Kram!

Inga kommentarer: