fredag 30 juli 2010

Hmmm,undrar vad det ska bli för väder idag...skall strax gå till stranden med alla 3 flickor..får se om det börjar regna..
Igår var jag och J&T&C till Norrtälje med deras faster+familj. Trevligt! köpte 2 krukor lavendel åt mig och ett par tidningar. Åt småtjejerna köpte jag varsitt vitt linne,och varsin HelloKitty klänning och lite småsaker, hårsnoddar,halsband,"tatueringar" m.m. Julina köpte några små leksaksdjur (minns ej vad de heter) och armband..Blir mera shopping för henne i höst sen,då åker hon med min mamma till Sverige!
Jisses,vad folk det var på båten hem sen! Ujuj,har nog aldrig åkt när det har varit så mycket folk,eller om jag har det så har jag ej haft 3 hungriga och trötta barn med:) eller 5 barn om man räknar in kusinerna med:) Men vi hittade sittplatser sen,dock ej alla vid samma bord,men efter lite mat och lek så var vi äntligen hemma! Då hämtade vi P och åkte hem för att natta barnen.

Idag har vi ej mycket planer...ska gå till stranden en sväng som skrivet...sedan hem och fixa och äta lunch...Ikväll ska vi på kalas.
Vad gör Du idag??

Imorgon blir det att åka till vikingamarknaden,sedan äta kräftor,räkor och annat gott med svärföräldrarna. hoppas på uppehåll,så vi kan sitta i "beduintältet"!

Men nu ska jag packa strandväskan,alla 3 barn leker "mamma,pappa,barn" och lagar "mat" sötisarna!

Hoppas Du får en fin sommardag! Kram!

Inga kommentarer: