söndag 14 juni 2009

mera regn...

Ok,jag tycker det är mysigt med regn på sommaren,men inte varje dag! hoppas verkligen solen kommer fram nu!!!
Såå.blir väl inte alltför mycket byggande på altanen idag heller:( men men ingen brådska, men sku ju va kul att kunna fira midsommar på den!
vad ska ni göra på midsommar?
vi ska fira hemma,förhoppningsvis med mina föräldrar&syskon och Peters föräldrara och syster(med familjer). *roligt!*
igår va vi på tivoli,jag och flickorna och Matilda&Malvina. kul! lägger in någon bild senare.
ska strax åka hemmåt,är hundvakt i nääs,om jag ej skrivit det,så ha T och jag sovit här...men jag har märkt att jag har svårt att sova med tex djur jag ej är van att sova med:) så jag böka på ett tag men sen somna jag,T vakna 6,sen la hon sej på lilla soffan och sov 2 timmar till *gull* nu leker hon och jag bloggar:) hoppas ni alla får en fin dag! *kram*

Bilder från de senaste dagarna (helt i o-ordning):

Vi var på tivoli,jag och flickorna och matilda&malvina:


snurr snurr,jag blev yr av att titta på sötisarna som virvlade runt runt!


Gräsklippare är kul och avkopplande för många!


plantera plantera,när man ej har mer blommor att plantera duger det med pinnar och skuvar=)


Det kommer bli så fint! längtar tills vi kan plantera kaprifol & klematis m.m. och fixa krukor,utemöbler m.m.



Julina i hängmattan!



Corinne gillade bilarna massor! sku ha kunnat köra nästan hur länge som helst!


sötnosarna!


Julina (som försöker jonglera) & Corinne (som gör som storasyster) kalasfina!



Härliga passionsblomman! och lavendel!


en kruka/fat som jag fixat i ordning....växer förhoppningsvis så det blir jättefint!

1 kommentar:

mari sa...

kul med bilder! :)