måndag 1 juni 2009

Sommarbilder:

Idag åt vi frukost på altanen! *härligt*
när T&P åkt på dagis och jobb så fixade C&jag lite i trädgården,men mest gosade vi i hängmattan!
Idag ska jag och flickorna till rådgivningen,väga,mäta och kanske T får en vaccination...men får se när jag diskuterat med kvinnan där...sedan ska vi hanlda lite,sen hem och laga middag innan jag ska på jobb och döttrarnas fammo&faffa ska komma och va barnvakt! P inventerar så han kommer hem sent....men hoppas ni alla har en underbar sommardag! det har vi! *njuter*

Här kommer lite bilder från förmiddagen,dop m.m.!
Förgätmigej:

Körsbär:


(en bild för någon vecka sedan:)
Julina och jag hittade många små violer i gruset som hon tyckte vi skulle plantera,fint!


Igår på dopet,de dansar så man svårt att ta bra bilder:)
(alfred var/är så underbart söt!!!)


en rabatt med tulpaner,rosor,marktäckare, karifol m.m.


ena rosen och Corinne min lilla rosenknopp!


Julrosen lever:


Härligt med sommar!!!


Lupinerna växer!!!


Vårt lilla grönsaksland:


Klarblå himmel!


Härliga sommardagar!!!

Inga kommentarer: