måndag 1 mars 2010

Godmorgon!


Längesen jag bloggade igen nu....men blir nog bättre när det blir vår och jag orkat leta upp kamera sladden:)



kom nyss in,har varit ute i slasket, lekt, matat Chili, kollat postlådan (ingen post). hoppas verkligen våren kommer om bara några veckor! skulle vilja åka till Trädgårdsmässan...får se om vi kan,P och jag. men frön och blommor ska vi köpa iaf,massor! härligt!

veckan som var,har vi gjort en massa roligt, först åkte jag och T med lillasysterE till Stockholm. Åt gott,tittade på fiskar vid Skansen,shoppade m.m på onsdagen kom de andra 3 i familjen till stockholm,vi träffade dem på ikea...köpte lite småsaker till alla flickors rum,hyllor m.m och till vardgarummet köpte vi en fin gosig rostfärgad/orange matta! skulle vilja ha tavlor till vardagsumsväggarna också...ska kika på ikeas hemsida....eller om man sku göra en med något fint tyg.....måste fundera lite.
Och hela senaste helgen har vi fixat och röjt här hemma,skruvat upp hyllor m.m så man får plats med pyssel,leksaker m.m. blir fin fint! idag ska jag städa hallskåpen och fixa i 'pysselrummet',ordna pyssel och viktiga papper (räkningar m.m.) sen har vi nästan helt ordning här hemma äntligen!!

men nu ska C och jag titta lite till på nya Bullerbyn-dvdn jag köpte igår! *mys* de plockar blåsippor m.m. *längtar så till våren!!!*

Önskar er alla en fin dag!! *Kram*

Inga kommentarer: