fredag 10 september 2010

Godmorgon!

Peter har åkt till jobbet,Julina med bussen till skolan. Tuwa&Corinne&jag har ätit frulle. Nu leker flickorna i sitt rum,och jag ska packa inför Stockholms-resan! Ikväll ska vi ju då alla till Elsa,och imorgon bitti åker hon och jag! (Ifall någon missat det:P) Butiker jag vill gå/åka till:
(Du kan klicka på butikerna,om du vill komma till deras hemsida)

-Syster lycklig
-Indiska
-Cocoo
-Stockholm oriental
-Lindex
-H&M
-Lagerhaus
-Lush
och några till säkert:)

Nu ska jag packa kalrt,sen ska flickorna va med Fabbe medan jag och P jobbar! *tack igen* Önskar er alla en härlig hösthelg med massor av mys! Mysigt med mörkret på kvällarna,när man kan elda i kakelugnen och tända ljus och njuta av en stor kopp varmt&gott te! Sköt om er! *kram*

Inga kommentarer: