söndag 3 oktober 2010


vi åkte 2 bilar,här tar Peter kort på oss när vi möts i skogen:)



mys-paus:) skönt var det att vila på mjuk mossa,eller mjuk mamma:)



Corinne sjunger:)



Hittade en padda(?)



Skogstroll:)


Hej! Åh,vad jag skulle vilja ha några miljoner! Oj,vad jag skulle köpa många fler fina saker då! Och resa,och äta gott,och och och... :)
Tex skulle jag shoppa massor härifrån: BROARNE speciellt RICE Porslin *älskar*
Men som en vis man sa åt mig,man ska ej sörja det man saknar,utan glädjas åt det man har. Det försöker jag göra,jag älskar mitt liv!

Har panik,dödsångest?? Om att jag ska dö och reinkarneras till något hemskt liv,tex till ett grässtrå på en gräsmatta,som någon klipper med någon veckas mellanrum...eller i en by i fattigaste Afrika,med omskärelse och svält...men sen vet jag ej,kanske man 'been there' och då föds om till ett ännu bättre,lyckligare liv?? Det återstår att se,återkommer när jag vet mer.
Skall nog en dag besöka en kvinna som kan se vilka liv man levt i sina tidigare liv osv. Fascinerande!


Måste ju Googla lite: http://sv.wikipedia.org/wiki/Reinkarnation ,
Så nu är jag lite lugnare,hoppas bara man är snäll:)




---Sitter och myser under mitt fina lapptäcke,bild kommer någon dag, fyndade ju det på Loppisen i fredags kväll! Och så dricker jag ett glas rött och äter choklad...ska se på "Event"....cerkar va lite lika flummigt som "Lost",som jag booorde köpa alla säsonger av och se....

Tidigare ikväll var jag på pysselkväll,trevligt!! Före det var vi i Nääs och åt goood middag,tack!!
och före det var vi 4 i skogen (var annars?) och plockade höstkantareller,plockade halva korgen full! mums!!

Natten mellan fredag och lördag sov jag och småtjejerna hos mamma&pappa. mysigt! och på lördagen gick vi till Matilda och barnen på kalas,Oscar fyllde 1 år!! mosters gull!

Nå,nu ska jag se på tv,verkar spännande,få se hur länge jag tycker det,tror jag gillar "Lost" bättre......just nu är det "Halv åtta hos mig" som man oftast ser på...kommer egentligen ej så mycket värt att titta på på tv,så man kan göra annat istället...läsa,pyssla osv.. men visst Travel Channel gillar jag och mat/baknings-program,och pyssel och inredning,men kommer så sällan:(

Önskar er alla en god natt och söta drömma! Kram

2 kommentarer:

Tilla sa...

guuud vilka härliga bilder!!! så mysiga ni är, men saknar lite bilder på pappan i familjen! :)

Emilia sa...

mamman i familjen var för upptagen att jaga svamp och vila i mossan:D mysigt var det! :) kram