onsdag 27 oktober 2010



Imorgon kl 10.00 ska jag och Tuwa åka till Frissan och klippa oss!! Corinne kommer med,men hon behöver ej klippas. Efter det kör jag flickorna till dagis och så åker jag till jobbet. Och efter jobbet åker jag hem till familjen igen *älskar* när man har stått ute många timmar i kylan på jobbet,så är det underbart att krypa ner under en filt i soffan,med mina söta döttrar,och mannen i mitt liv.Elden som brinner i kakelugnen, en mugg te, 3 gosiga katter och tända ljus. *lycka!*

Är verkligen häftigt,hur jättemycket jag älskar mina barn,Ojoj!!! underbart! Och så har de så härliga funderingar, T sa när vi var på en parkering i Godby "men här måste ju bilarna parkera huller och buller!" så frågade jag vad hon menade med det.. "jaaa,men alltså det finns ju inga sådana vita sräck,som visar var man kan parkera!" gullungen!! och så har Tuwa (och vi andra) lärt sin lillasyster att säga "smörgås" istället för "mömmox" :) Hoppas (och tror..) att de alltid ska ha en så nära och fin relation till varandra,som de har nu. De kramas,gosas,leker,pussas jämt nästans:D såklart strider (skriker) de ju emellanåt,man kan ej alltid va glad:) men de är så underbara att ojoj!

Om ca en vecka fyller Corinne 3 år,jisses,stora tjejen! en massa roliga saker kvar detta år! Tex Corinne,jag och Julina fyller år,en massa mysiga stunder i juletid(middagar,glöggkvällar,myskvällar,julpyssel,snö), nyår m.m. härligt!
köpte,apropå jul, en supersöt godisburk på "Butik Hemtrevligt" igår,det sår "gottegris" på den och så sitter det en söt gris på locket,den är av porslin!

Nå,nu ska jag sluta trött-flumma:D Skriver något mer intressant en annan kväll! Men önskar er alla en fin natt och söta drömmar! Kram & Skepp o´hoj geggamoj,pus%&kram ses på sta´n!

Hittade några minnen i datorn:






Inga kommentarer: