torsdag 7 oktober 2010

Imorgon (inchallah) ska jag laga trolldeg och sen ska vi börja julpyssla lite! Återkommer med bilder och tips om det blir bra:) men det blir det nog:)

Peter har börjat bygga ett förråd,i typ ena hörnet av parkeringen,blir fin fint!
Det har varit kallt på jobbet idag, ska nog köpa ett underställ snart och vinter-arbets-kängor! *Burr* Men en rolig sak är att jag fick skriva på ett nytt arbetsavtal idag,så nu har jag jobb till nyår iaf! skönt!
Alla 3 flickorna sover...jag kom hem vid 19 idag..efter jobbet åkte jag till Mattssons och handlade, och sedan åkte jag för att kolla på en kökssoffa! ska nog köpa den,och sen slipa och måla den,återkommer med sådana bilder sen med.. kul med pyssel!!
Finns så mycket jag skulle vilja pyssla! men man får börja med något och sen se vad man hinner med och när..men mycket roligt och fint finns det.

När jag kommit hem så lagade jag middag;lövbiff,fetaost,sås m.m mums! och flickorna och P åt "mömmox" (smörgås,men Corinne kallar det mömmox).
nu sitter jag och googlar på schabloner...vill ha en fin,skrivstils text till soffan sen..tips???

En annan sak jag börjat med är att köpa presenter och julklappar! Så roligt att leta och hitta passande saker till familj och vänner! Har ej köpt många ännu,men ett par. Corinne fyller ju 3 år snart! jisses,min lilla flicka!! så har redan köpt 2 saker åt henne,ni får se bilder sen:D
sen efter jul blir Julina 11!?!?! Ojoj,vad tiden går! men kul också att de växer och utvecklas..
Jag då,jo jag fyller ju 23 den 23november:P visst???.....
Och Tuwa blir 5 kommande vår....ojoj min lilla sötnos!!
Jag önskar mig:)...........massage,frissa,internet-radio i en fin färg till köket..symaskin...böcker/tidningar..smycken..kläder..pyssel..ny hem-telefon..och säkert något till som trötta jag ej kommer på nu...

Nå nu står det still i huvuset:) men ska lägga mig och läsa lite...sedan sooova. Önskar er alla en fin natt...och hoppas på några kommentarer från den/de som läser min blogg! puss&kram

Inga kommentarer: