måndag 4 oktober 2010

Var kallt och blåsigt på jobbet idag,hade mössa och yllesockor,Burrr. Gillar hösten och vintern,men vill gärna hålla mig inomhus de årstiderna:D Vill ha varmt,mysigt och härligt..men älskar hösten och vintern ändå, massa roliga saker,läste en 'jultidning' idag...Åh vad mycket bra ideér jag fick!! Ska pyssla någon dag/kväll denna vecka!!
längtar till julen,trots att vi har en underbar höst nu,vackra färger,mysiga middagar,levande ljus,underbara vänner, mys med familjen, svamp/skogs promenader,te, rö´vin, födelsedgar m.m. men när jag läste den tjocka jultidningen (min favorit tidning "Drömhem & Trädgård") så började jag längta massor till juletid! Men ska ej blogga mer om det nu,tar det närmare jul....imorgon kanske:D men som skrivet:massor med fina ideér!

Efter jobbet åkte jag och hämtade Julina,sedan åkte vi alla 5 till Godby simhall,P åkte på innbandyträning efter en stund,och vi andra bada bastu,åt kvällsmat osv,sen körde jag och flickorna J till Bamböle. var hemma lite över 21 *gäsp* bar flickorna till sängen deras,sen fixade jag kvällsmackor och te åt mig,mums! och sen kom största älsklingen hem! nu gosar jag med Nelly i soffan,men ska gå och lägga mig och läsa lite i boken... Ja! förresten! Kom på att jag köpte lite saker i staden idag,en jacka åt Corinne (second hand,9€) och strumbyxor åt Tuwa och dop-present åt Nova (jättefint,lägger in länk till den efter dopet:)) men nu borsta tänderna...sedan sängen. Sov Gott alla!! om någon nu läser detta:) Kram!

Inga kommentarer: