tisdag 15 mars 2011

Hej!
Måste bli bättre på att blogga, skriva ett inlägg åtminstone varje kväll. Imorgon skall jag försöka lägga in bilder, bl.a på snödropparna som tittar fram under snön i vår rabatt! Härligt!

Idag,efter att jag kört flickorna till dagis, åkte jag på akupunktur,ajaj,inget skönt alls,men efteråt blir det skönare i ryggen/höften m.m.
Helt underbart att kunna stå och diska utan att få ont, och måste inte sätta mig ner mellan varven! eller stå och laga mat utan värk. och på morgnarna,även om barnen vaknar kl6, så kan jag ligga och dra mig lite i sängen, förut måste jag stiga upp för jag hade så ont. och när jag bytte kläder förut,så gjorde det så jätteont att stå på ett ben(då man försökte krångla på byxorna..) men det går mycket bättre nu!!

Så jag är så glad att jag provade detta,han är superduktig,han jag går till! och många andra som fått mycket mindre värk och smärta tack vare honom!! Så nu vet ni,istället för att gå till läkare,kiropraktor,få mediciner osv osv så gå direkt till denna:) nämen inte kan han hjälpa alla,men många! jättekul!

När jag lekt nåldyna klart,så åkte jag på jobb, men vid 14tiden ringde de från dagis,då hade Tuwa-gulle fått feber:/ mammas gos. så jag åkte med en gång och hämtade hem döttrarna. vi myste,tittade på mumin, och väntade att pappan i huset skulle komma hem.
Nu sover båda småtjejerna..jag slötittar på tv...skall fixa kvällsmat åt mig...Vad gör Du?

Önskar Dig en god natt och söta drömmar! KRAM


Jag och min söta gudson!! :
(Kan ju skriva den dagens 'klädsel' :D kofta från Indiska! Klänning är loppis-fynd, skor Wedins,de syns inte på denna bild,men de är röda,liten klack.handväska jag fick av Elsa,indiska? en liten vit portmonnä med spetsmönster..halsband&örhängen SNÖ)

Inga kommentarer: