onsdag 9 mars 2011





Inatt sover min söta systerdotter över hos oss! Alla 3 flickorna/kusinerna sover sött sen någon timme tillbaks. Gullungar!
Hoppas alla sover hela natten! Imorgon skall jag köra Tuwa&Corinne till dagis ca 10.00,de har maskerad! Sedan kör jag hem Malvina. Och sen på jobb. Usch,ser inte framemot det,så ruggigt ute nu...vill ha vår!!!

Imorgon efter jobbet,skall jag åka och handla,är så hungrig:) nämen äter så dåligt med 'ordentlig' mat nu på jobbet,så måste/vill ändra det! Men känns så dyrt denna månad att handla mat, går några 100 till akupunkturen:/ men det är det nog värt! Skall dit på fredag igen! Har blivit bättre i ryggen/höften iaf,så hoppas det blir ännu bättre/mindre ont! Spännande!

Nu skall jag kika lite på tv innan jag kryper ner i sängen under mitt varma dun-täcke bredvid mannen i mitt liv. Önskar er alla en god natt och söta drömmar!!

Inga kommentarer: