måndag 20 juli 2009

Emilia


Vad är ditt mellan-namn? Elin & Alexandra

Vad skulle du vilja heta i förnamn? Hmmm är nog nöjd med mitt,men har många fina som jag kunde ge till barn:)

Har du haft ett seriöst förhållande? Ja

Vem vet mest om dig? Oj...Peter...min familj....vänner...jag pratar ju med många som står mig nära:)


Vad gör du på fredagskvällar? myser gärna med familjen! eller umgås med någon vän!


Bästa filmen du någonsin har sett? ingen aning...men gillar 'gammaldags' filmer...eller sagan om ringen liknande...

Har du haft sex med fler än 5 personer? Ja


Har du någonsin varit full? Aldrig va:P


Röker du? Usch nej!


Snusar du? Blä nej!


Saknar du någon just nu? ja


Hur mår du idag? trött men glad!

Hur många tabletter tar du dagligen? beror lite på...knaprar piller lite nu och då:) järn,p-piller..olika värkmediciner...allergi...usch usch.


Vad gjorde du för exakt ett år sen? Oj jag minns ej vad jag gjorde för en vecka sedan....men i gamla bloggen står det:

http://emilianyman.blogdrive.com/archive/cm-07_cy-2008_m-07_d-15_y-2008_o-0.html


Bästa minnet från sommaren? umgås med vänner & familj!


Senaste landet du besökte bortsett från tyskland? Va,jag ha ej besökt tyskland??? märklig fråga:) men sverige då:)


När var du där? igår


Är du rasist? absolut inte!


Har du helt svenskt ursprung? nej


Ser du fram emot någonting just nu? soffan,mattan,tavla m.m. från ikea:) och sommaren med familj och vänner återigen:D!!!

Sköter du skolan? Jo,eller gjorde..


Vad hade du för betyg förra terminen? ---


Vad är det bästa du fått på ett prov? minns ej=)


Vilket ämne var det? ingen aning=)

Har du spelat/spelar du i ett band? näj

Anser du dig vara intelligent? nja:)


Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? just nu,och tiden i sthlm,är nöjd med det mesta av mitt liv!

Vilken va den värsta tiden då? hmm olika små perioder..

Har du mått jättedåligt psykiskt? nej


Har du haft sömnproblem? ja

Hur ofta gråter du? när jag ser något sorgset på tv...eller små barn eller gamla gubbar som är ledsna osv osv...


Vad gör du när du mår dåligt? pratar med P och vänner och familj...


Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? se förra svaret...


Har du varit otrogen någon gång? någe strul säkert i fjortistiden=)


Har någon varit otrogen mot dig? hmm inte vad jag vet,tror jag,va en väldigt förvirrande tid när man va fjortis ett tag:)

Är du stolt över dig själv? Jo...


Vad är det bästa med dig enligt dig själv? att jag är snäll och social...men ibland försöker jag för mycket när det är lönlöst tyvärr..


Vad får du ofta komplimanger för? bakning=)?

Har du lätt att få folk att skratta? ja


Cider elller öl? cider


Har du några talanger? nej?


Är du kompis med ditt/dina syskon?ja!! *älska*


Vad står det i ditt senaste sms? Ok... (av pernilla)

Hur lång är du? 176


Hur mycket väger du? för mycket..men gillar godis och gott så lär alltid väga för mycket..

Vilken storlek har du på kläderna? L kanske

Har du svarat ärligt? Ja!


Kul med frågor.... :) ha en fin kväll alla! kommentera gärna! *kram*

Inga kommentarer: