söndag 5 juli 2009

Svalka...





...skönt med lite regn och svalka emellanåt.
Händer mycket nu på sommaren! igår va Peter och jag till staden! åt lunch,gick i lite butiker m.m. sedan kom flickorna med sin faster+familj till staden! och efter en stund åkte vi till Godby och åt thaimat och pizza! M&M kom med också! *trevligt* sen kom lillaM till oss en stund och när barnen ätit kvällsmat körde jag hem henne,och så fick jag te & smörgås hos Tilla! *tack*

idag får vi se vad vi hittar på....



Nästa helg har jag 'tjejkväll' här hemma,ska bli såå kul! några vänner som kommer över! ska se vad jag hittar på att laga för gott till drickat....tips mottages gärna:)
Hoppas ni får en fin dag! vad ska ni göra idag? *kram*

1 kommentar:

Allt & Ingeting sa...

du har med en fin blogg och så fina bilder från strand och vatten ... såg myssigt utt hare gott Linda