tisdag 14 juli 2009

Tjejkväll m.m.

Tack alla tjejer för i lördags! så trevligt! (och det ätbara verkade uppskattat:)!?) tack P&F för hjälpen med tilltugget! Blir fler fester i sommar!!! (och måste tydligen bränna någon sorts festmusik,jag lyssnar ju sällan på 'sån' musik:)) men kul hade jag iaf! hann ha på mig 2 olika klänningar,men tyvärr inga bilder på dem:) så säg till om någon lyckades föreviga mig i dem:D!?




Annars flyter dagarna på.....idag jobbar P kväll...vi blev bjudna att äta middag hos Frickers ikväll! *tack* sedan ska jag och F jobba lite medans barnen är med Pernilla. och sen hem och natta döttrarna...Önskar er alla en underbar dag!! sköt om er och era nära! *kram*

1 kommentar:

Babyboom sa...

tack själv!!! Önskar jag hade hunnit smaka på den med parmaskinka eller va d va =) Vi ska ha kräftis snart i garaget då om ni är sugna. kram