fredag 28 januari 2011

Älskar Ben&Jerrys glass,så underbart,himmelskt god!!!!!!!!!
(idag köpte jag baked alaska och chocolate fudge brownie)

Efter jobbet hälsade jag på en (till) nyfödig,så underbart! Grattis till den familjen,och alla andra vänner som fått barn nu senaste tiden:D härligt härligt!
(höll mig dock på avstånd pga alla äckliga baciller som äcklar sig överallt just nu,så man vet aldrig om man har några sådana äckliga filurer på sig denna tiden på året, och vill isf inte sprida dem vidare, nå man kan inte gå omkring och oroa sig för allt som kan hända,men obehagligt med vissa baciller iaf,och så frågar man ju folk om de vill ha besök före man kommer och bacillar av sig:P)

sedan åkte jag och handlade,skall testa baka 'bröd' jag med någon dag,köpte soltorkade tomater och fetaost åt Fabbe. och så köpte jag även glass då,om någon missade det.

Imorgon skall jag jobba,Tuwa skall på kalas...sedan skall vi till mamma&pappa och äta ärtsoppa! sedan hem och mysa,kanske äta räkor,mums!!

Nej nu smälter glassen,skriver mer en annan dag! Sköt om er alla go´ingar! Kram!

Inga kommentarer: