torsdag 20 januari 2011

när blir det vår???

Idag har jag varit på ljusparty efter jobbet, gosade med Nellie, underbart
I helgen skall jag få (inchallah:D) gosa med en liten Anton
och innan jobbet gosade jag med Oscar (och mina döttrar!).
Finns så många söta bebisar/barn i mitt liv! Är lyckligt lottad!

Måste bara skriva av mig:) Tack!
och tack till er alla fina vuxna också som förgyller mitt liv:D


Tuwa&Corinne var med mosterMatilda idag från lunch till kvällsmat,Peter kom dock dit och åt middag+kvällsamt där,så syrran behövde ej va ensam vuxen med 4 småttingar heela dagen:D Tack så jättemycket för barnpassningen idag M!!! Kram systra mi!

Efter jobbet då som skrivet,åkte jag till S på ljusparty,trevligt! Man blev nästan baby-sjuk när man får gosa med nyföding hela kvällen,mys!! men tror inte det blir fler syskon här,men visst, man ska aldrig säga aldrig.:)
Just nu nöjer jag mig väldigt bra med mina vänners bäbisar och barn! Härligt!

ska föra över några 'gamla' bilder...från 2006-2007 tror jag,hittade ett minneskort som passar i datorn!...............

de kommer strax:) Önskar er under tiden en fin vinterkväll,och sov gott sen!! KRAM

Julina och Tuwa en lillajul:


Jag och Corinne på BB:


Tuwa på mommos&moffas stuga:


Tuwa i fammos&faffas växthus:


Tuwa & pappan plockar smultron:



Många fina minnen! Men jessus vad tiden går fort!!!

Inga kommentarer: