fredag 21 januari 2011

Go´kväll

Har nattat småttingarna,storingarna kommer strax hem från jobb&kalas!
Jag håller på och fixar med en stoor vas jag köpte idag,ska tända ljus i den...tror det får bli stenar och snäckor på bottnet i den,sommarminnen och längtan till våren!
(bild på arrangemanget kommer senare!)

Sedan ska jag koka en mugg te och äta lite Turkisk Yoghurt, mums! mindre mums är att jag har ap-ont i benen idag,hoppas verkligen inte det är 'mjöl' jag får ont av:( har inte haft ont,vad jag minns, de senaste veckorna,och idag då jag ätit mackor har jag såå ont:( nå,ska googla lite+och så märker jag väl nästa gång jag äter bröd tex,om jag får ont då igen,men hoppas inte!! skulle va så trist!! gluten??? men håller tummarna att det bara är en slump att det blev samma dag:P nå vi ser sen vad som händer...återkommer när jag märkt/läst mer:)

Nå nu skriva om något roligare! När P&J hade åkt till jobb och skola imorse,så åkte jag och T&C till Maarit+familj, supertrevligt&mysigt,som vanligt!
Tänkt att det "klickar" så med vissa människor man träffar i livet,att man är/tänker/lever så på samma sätt. I många olika saker, och barnen med:D lycka!

Tack för att ni finns alla mina fina vänner!!!



När klockan började drog sig mot halv11, åkte vi till dagis, sedan åkte jag till jobbet. Där träffade jag en massa trevliga människor,som alltid:) sedan åkte jag till Mattssons och handlade..och så åkte Tuwa&Corinne hem med mig därifrån,Peter skulle jobba en stund,så länge Julina var på kalas i Godby.

När jag och småtjejerna kom hem, åt de kvällsmat(djurflingor? som de tydligen ätit hos mosterMatilda:)), jag åt middag, sedan lekte de, jag plockade undan...och sen somna de! gullungarna,i samma säng ikväll igen *kärlek*
Nu ska jag fixa klart ljuset/vasen..men bloggar på söndag igen! Trevlig helg allesammans!! Lämna gärna en kommentar! KRAM

1 kommentar:

Tilla sa...

Djungelflingor :D tror de 3 åt upp halva innehållet i påsen då de var här och åt med Malvina :) Roligt att du börjat blogga mera! kram