onsdag 29 december 2010

Dag 06 – Om det här vore min sista dag


Hihi,underbara barn,detta var tidigare i år, då Corinne tejpade på sina solglasögon:)


Om idag vore min sista dag!? Oj! Då skulle jag nog få lite ångest,även om jag skulle försöka njuta,umgås och mysa så mycket jag bara kunde med min familj. Men jag skulle nog även tänka på hur mycket jag ej hunnit göra/uppleva ännu...vill resa massor, träffa många härliga människor, umgås många år till med min familj och mina vänner. Nå,har börjat 'trösta' mig vid tanken att man säkert föds igen,så hoppas på att det blir ett minst lika fint liv igen, gärna ett liv med några miljoner € :P och att man i det livet får igen träffa de som står en närmast!!

Hoppas detta inte är min sista dag:) När Julina vaknat skall vi äta frukost. Tuwa&Corinne kollar på barn-tv, tomtens lärling? Jag skall koka lite till honungste,verkar hjälpa mot det onda i halsen! Önskar er alla en underbar vinterdag!!

Inga kommentarer: