fredag 4 februari 2011

10 dagar till alla hjärtans dag!



Jag gillar alla hjärtans dag! Vist kan man tycka att varför köpa en massa saker/presenter en viss dag om året, men här köper vi presenter lite nu och då under året, så blir inget "tvång" på alla hjärtans dag,att man "måste" köpa presenter.. I år har jag köpt presenter åt de 4 andra i min familj, för jag tycker det är roligt att hitta på (söta)presenter och shoppa:D ni får se bild på dem om 10 dagar då!


Hur skall Du fira alla hjärtans dag??

Är ju en måndag i år,så jag jobbar ju till 18.00. men efter det kanske det blir mys med familjen (Julina får vi mysa med en annan dag,hon är hos andra familjen). Jag och småtjejerna bakar förhoppningsvis muffins, före jobbet mitt, kanske med rosa (eller gult,det är fint!) glasyr och röda hjärtströssel!

Och har vi möjlighet,så åker vi ju kanske till Stockholm helgen före, då lär vi köpa lite fina hjärte-saker:) och fika något gott!



Nu skall jag natta mina små gullungar,sedan se vad det kommer på tvn....vad gör Du ikväll???

Ha det bra!! Kram Emilia

3 kommentarer:

Elsa, som fyller år på alla hjärtans dag. sa...

Tro inte att du är bjuden på kalas, om du hellre stannar hemma och bakar muffins! pfff!!!!!!

UHUUUUUU

Emilia sa...

lillasyster: jag har inte fått någon inbjudan,men tror inte du har kalas kl 09.30 på morgonen?=) blir vi bjudna på kvällen,så kommer vi såklart helst på kalas:)Kram!

Elsa, som har kalas på morgonen sa...

Såklart, det är den bästa tiden att ha kalas på :)