måndag 28 februari 2011

När vi ätit frulle gick vi till Janice,småtjejerna och jag. Hon skjutsade dem till dagis,tack gumman!! Så fint med vänner och släktingar som ställer upp med allt möjligt! Men lika barn leka bäst(vad är det för konstigt uttryck egentligen?!fast är väl så att människor med liknande syn på livet passar bra ihop?!),nå, hojta om Du vill ha hjälp-med/sällskap/tips eller något annat:)!!!

Efter att jag lämnat flickorna hos Janice,så åkte jag på akupunktur, hoppas det fungerar mot min rygg/höft/huvudvärk...men jag har inte haft (tror jag) lika mycket ont som annars,nu på dagen, nu på kvällen ömmar och hugger det lite,men han sa att det kan bli så också...är något som känns annorlunda iaf så hoppas det är på väg åt rätt håll! nå det visar sig, jag skall dit 2 gånger till i veckan! hoppas hoppas!

Har du fårr akupunktur-behandling någon gång? Hjälpte det?
Jag tycker det är obehagligt när de snurrar på nålarna, gör så ont ibland,men inbillar mig att det är bra:) men huu iaf...

Efter det handlade jag lunch m.m. sedan åkte jag till jobbet.
När jag arbetat klart åkte jag direkt hem (Julina åkte med sin bonuspappa till simträningen). När jag kom hem åt jag god middag,sedan påskpysslade Corinne och jag! Några små kycklingar av papperskulor och fjädrar! ÅÅÅH vad jag längtar till våren! Måste åka och köpa mer blommor att njuta av inne! Så härligt!
När vi pysslat klart så badade jag och Corinne, hade i en badbomb i form av en flugsvamp, från Lush.
Sedan kom Tuwa-gull hem, hon hade varit med sin faster+familj till fammo&faffa! Nattade dem,och nu tittar jag på "Halv åtta hos mig" och skall strax fixa lite te och mackor åt mig! Vad gör du???

Hoppas Du haft en fin dag! Önskar Dig en god natt och vackra drömmar! KRAM

Inga kommentarer: