tisdag 4 augusti 2009

Godmorgon!

snart ska jag laga frukost åt mig....de andra 3 har ätit för någon timme sedan,jag somnade visst om=) Julina är ej hemma,annars hade jag säkert fått sällskap av henne=) Men hon är med Mamma min,Matilda & Malvina till Norrtälje! Jag tror de kommer ha en fin och trevlig dag!!
Peter är ute och bygger på kaninburen *fintfint* och Tuwa & Corinne leker med dockor...tidigare lekte de med sina nya små Londonbussar *tack J&N*

Igår va vi i staden nästans hela dagen...köpte en pjamas åt C,med massa små muffins på...en kjol (det va ta 2 betala för en rea) och en skolväska,jeans,nyckelring m.m. åt J. Trosor och ett armband åt mig=) sen minns jag ej om vi köpte något mer=)
Av mamma (som varit i finland med pappan) fick J 2 t-skjortor och ett linne *fina! tack*
och T fick en höstjacka,jumper,strumpisar, t-skjorta..och Corinne ett par skor som ej rymms på Malvina,som C förhoppningsvis kan ha i höst (mätte igår mot henne sandaler,så till våren misstänker jag de blivit för små,skorna alltså...)


Nej nu kurrar det i magen....Ha en fin dag alla!!! *kram*


(p.s bilder på saker jag köpt under sommaren kommer senare.....från tex sverigeresan m.m.)
tips på länk (köpte saker därifrån när vi va i Sthlm) : http://www.lagerhaus.se/
köpte muffinspappret,tandborstmugg m.m.

Inga kommentarer: