måndag 3 augusti 2009

Ljuset

Inatt sov jag dåligt,kroppsvärk,verkar ej som medicinen mot RLS hjälper....sover ofta sämre då jag tagit den också tycker jag.......nå ska ringa läkaren och rådfråga någon dag.....vid ett tiden tog jag andra värktabletter,sen sov jag på soffan (eftersom mannen,inte gifta ännu nej:) bökade på så han med...) nå inte har jag sovit mycket inatt men man överlever....solen börja skina på mig i vardagsrummet ganska tidigt + en irriterande fluga som envist sku sitta på mig jämt...jag lyktar väl gott enligt den....Hmmmmm.....

Nu ska jag duscha....Julina är tydligen klar där eftersom hon och Tuwa strider om något...grodtrosor tydligen,allt kan man strida om=) *syskonkärlek* men inte har väl vi varit/är såna M&E?:P

nehepp nu ska jag logga ut.....efter att vi ätit lunch ska vi åka till staden! Flickornas gammelfarmor fyller år! *Grattis* och så ska vi inhandla lite saker.....mat,kanske någon lampa, eller så köper vi det på ikea senare.....Godis............Hmmmm något mer men minns ej just nu *återkommer*
Hoppas vi kan träffa mamma&pappa&E också! <3
Och som sagt bloggen är som en dagbok för mig,kanske ej så intressant för andra:D Ha enf in dag och sköt om er!! *kram*


Snart blir jag moster igen *längtar* underbart,nästan som att få eget barn:D *puss*

Inga kommentarer: