onsdag 19 augusti 2009

Tråkigt & Trött




Vissa dagar är jag så trött.............men inte vilar man....jag kollar på nätet....letar handväska (har du en du vill sälja/ge mig=)?!) och kollar bloggar.........har iaf plockat ur och i diskmaskinen+diskat sådant som ej ska diskas i maskin....jag ha dammsugit halva huset...ska fortsätta med resten om en stund....sedan tvätta golven....borde tvätta alla mattor,så smutsiga,men det blir väl först nästa sommar,om det ej är sol tex i helgen....får väl köpa nya på ikea så länge annars..........
om en timme ska jag och C gå och hämta T.....sedan hem,laga middag m.m. sen tror jag att jag åker på loppis en stund,på torget.....få se om resten av familjen vill komma med,eller P,flickorna vill nog,men jag vill gå ifred lite också och fynda:) så kan de tex gunga med pappan så länge:)
sen jobba....men nu vakna C! sköt om er och ha en fin dag! *kram*

Inga kommentarer: