onsdag 5 augusti 2009

Såpbubblemjukglassar som vi köpte på Lagerhaus!


I Mariehamn: Äter hamburgare m.m. Inga storätande flickor vi har men de verkar ju må bra ändå:) kanske de överlever på all glass och godis istället:P




Julina ha shoppat:) skolväska i staden,sjal i Norrtälje!


Janice&Nisse köpte några souvenirer åt oss i London:P Småslickorna fick varsin liten leksaksbuss och jag och P fick godis (Obs det på bilden är inget godis:P) *tack* och Grattis igen!!!


Passionsblomman är sååå fin och blommar ständigt...måste se hur jag ska få den att överleva till nästa sommar..............www.odla.nu kanske!?



Tuwa&Frida badar med dockor,kul när de har roligt tillsammans:) Corinne sover,sen ska hon och jag åka till staden,Loppis,handla m.m. Julina är och övar sång inför bröllopet hon ska på på lördag! och P jobbar på ute,blir så fint:) Sköt om er! <3

4 kommentarer:

matilda sa...

kanske därför de inte äter så mycket, när de får godis och glass istället :-)
Uj vad jag känner mig trött nu, har haft massa myggj*vlar som surrat runt mitt huvud inatt och stört sömnen... hoppas Malvina somnar typ 8ikväll, så jag kan gå och lägga mig kl 9!
Hoppas Julina tyckte det var roligt i Norrtälje med oss, hon var så duktig så tycker jag!

emilia sa...

Matilda: aah det kan ju stämma:D kan man ej äta godis och glass till middag?! nämen de laddar 'batterierna' emellanåt med mat också:P Hon tyckte det va kul! så nöjd med sin sjal så hon hade den på sig och höll på att få värmeslag:) men som tur var kunde hon ta bort den innan det=)men visst är hon duktig! alla de små växer ju så fort! nehepp nu ska de 2 äldre i säng här (barnen,ej vuxna:)) sen ska jag varva ner med en tidning på altanen tror jag...) kraaaaaaaaaam!

matilda sa...

:-) tänkt vad perfekt det sku va om man bara sku kunna äta glass och godis!varför har ingen kommit på att göra sånt nyttigt...

pregnant rock n roll mama sa...

härligt med sommar o en massa bad!
kram