söndag 4 oktober 2009

Hej! Idag har det varit en härlig dag! eller egentligen alla senaste dagarna :) igår hade vi Loppis här på skogshöjden! kul,men många bananlådor med saker (läs:skräp) som jag ska föra till ett loppis....... men sen hade jag,T och lillasysterE myskväll, först kollade vi mumin,sen när T somnat mellan oss i soffan (gos!) så kollade E och jag på "den gröna milen" usch jag borde ej se filmer,ha blivit ännu värre att se barn som skadas sen man fick egna barn (och bonusbarn)...ujuj...men iaf var det trevligt! E sov över här sen! vi hade sovmorgon (allt efter 07.00 är sovmorgon) till 07.30! sen frulle,kul med många vid bortdet igen! och sedan körde jag J till fiolträning (hon hade sovit hos en vän...) och E&T&jag åkte till mamma och pappa och åt lunch,plättar *muuums* sedan åkte jag och T till gammelfammo en sväng, jag fick 2 "kekkeri" skålar!! sedan va det mamma/barn träff för T&mig! *trevligt!* och sedan gick färden vidare hemåt för att hämta pappan&lillasyster...sedan middag hos "svärföräldrarna" *tack,supergott!* och fint blir deras 'tillbyggnad'!!
nåja,nu ha vi badat bastu alla 4! skönt och nu sover de 2 små trollen....jag ska äta kvällsmat och mysa i soffan framför kakelugnen (och tvn) men sov gott och dröm vackra drömmar alla!!! *kram*

p.s jag vet att min blogg är trist,men vill skriva lite dag(blogg?)bok=) man kan strunta i att läsa om man vill=) sköt om er!!!

Inga kommentarer: