onsdag 28 oktober 2009

Hejsan!

Håller på och testar mig fram,vet inte hur jag vill att bloggen ska se ut,det är som med scrapbooking,pyssel,inredning m.m. det finns så mycket fint! men men man får väl ändra nu och då när man vill variera sig eller så...

Vad gör Du idag då? Här sover barnen...jag ha tvättat,diskat,dammsugit,plockat undan saker,och ändå ser det ut som hej-kom-och-hjälp-mig. men men...
vid 2 tiden ska jag gå på promenad med C&L i den fina syskonvagnen! gillar den verkligen,även om den kunde ha ett vackrare mönster på tyget:)

sedan ska vi hem,leka ute i den härliga hösten! sedan in och laga/äta middag...sen kommer sambon hem!!! sen får vi se vad vi gör....sku va kul att hälsa på någon.....

längtar tills på lördag! (då ska vi till Stockholm!!) saknar Sverige! men ville ej bo kvar där när vi planerade barn,vill att de ska kunna växa upp med en stor släkt och väner omkring sig...men svårt när man saknar staden i landet i väst! men men det blir nog bra ändå:)

nehe nu ska jag se om jag hinner läsa några sidor i en jultidning innan småtrollen vaknar. ha en underbar dag alla!!! *puss&kram*

1 kommentar:

Matilda sa...

Du måste lära mig hur man ändrar utseende i bloggen! Vill också ha den så fin!
Ska ni ta bussen eller bil till stockholm? Tänkte ifall ni sku ta bilen sku jag beställa lite böjor o så.. men antagligen tar ni väl bussen.. :-)