måndag 12 oktober 2009

Kom ikväll att tänka på vad mycket äckel det finns! *satan* här är några alternativ:
-fästingar
-löss (kliar bara jag hör ordet)
-mask (nej inte fullt hanterbara daggmaskar,utan äckel maskar inne i människor och djur)

satan måste jag skriva igen *hata* vem f*n kommer på sådana menlösa äckliga saker!!?!?


nåja fräscht blogg-inlägg,men måste skriva av mig=)



Ikväll när J va på simning, så åkte jag till gammelfarmor med en matta...sedan med mamma och spana på utsidan av ett hus,hon ska på lägenhetsvisning *hoppas hoppas* och så såg jag mammas nya fina lampa=)
sedan köra J till andra hemmet..sedan hem,se på halv åtta hos mig och äta kvällsmat! *gott*
tråkigt inlägg igen=)

nu ska jag läsa några bloggar och kolla facebook så man hänger med.......men sov gott sen alla! *kram*

Inga kommentarer: