måndag 9 mars 2009

Dumma Dumma Huvudvärk! Men Härligt att våren är nära!

borde väl skaffa någon medicin,eller hellre testa någe utan medicin,som sku hjälpa mot huvudvärken som kommer en viss vecka varje månad!! *suck* tips?

Corinne sover ute i vagnen...och jag ska äta lunch...sedan gå igenom garderoben min,har ju den fullproppad med kläder men använt en tiondel under senaste året typ....så ska plocka undan ännu mer än förut,ge bort...de finaste älsklings-smal-plaggen sparar jag,IFALL jag sku bli smal igen någon dag...men mycket vill man ju köpa nytt om det sku lyckas.....men har ingen motivation till att gå ner i vikt,vill ej träna (finns ingenstans att dansa det jag vill på ön,det är väl typ den enda träningsform jag gillar...kanske promenader också då,men det helst på våren/sommaren/hösten i skogen utan att bli dyngsur och frysa) borde börja laga vettigare middagar...men men, inbillar mej att allt blir bättre snart när det är vår och härligt :) + att jag har börjat gå till Kiropraktorn för hjälp mot min smärta i höften/armen/benet, och redan efter första gången tyckte jag det blev bättre! + att vi köpt nya madrasser,sover gott! (inte i natt dock,C sov 3 timmar igår,så inatt va hon pigg mellan typ 1-3,men mamman och pappan va ej lika pigga...) *gäsp*
Nå nya tag ska tas nu när det börjar bli ljusare och man känner att våren närmar sej!
börjar med klädgarderoben:D
och i slutet av månaden blir det Tuwa kalas,3 år!!? ojoj vad tiden går fort...
och så ska Älsklingsmannen och jag förhoppningsvis åka på trädgårdsmässa m.m.!
nehe nu ska jag äta och sortera:) ha en underbar dag alla! puss&kram

1 kommentar:

mari sa...

emiiiiliaaa, jag ska hjälpa dig med blogglayouten whenever you want... hehe typ i alla fall! :D kram