onsdag 11 mars 2009

VinterVinterVinter

men men snart är våren här...om det ej är en ny istid på gång eller så...längtar så till våren...blommor...fika ute...ligga i gräset......aaaaaaaaaah!
Nå, för att återgå till denna vinterdag då: idag är det full rulle som vanligt,men det är roligt. Om en liten stund kommer E-M och hennes dotter hit,sen ska vi dra flickorna i pulkor när vi hämtar T från dagis..och efter middagen kommer P hit med sonen A! de bor i sverige så träffas ej så ofta tyvärr. ska bli jättekul att träffa alla!
middagen idag blir rester från gårdagens middag..en sorts ugnskorv och potatis+grönsaker.
imorgon ska vi och hälsa på en kompis J och hennes döttrar...men få seom Julina kan komma med,lillgumman ha fått feber m.m! hoppas hon blirfrisk snart! T saknar henne alltid så mycket,så så jobbigt om hon ej kankomma,men vad gör man,jäkla förkylningar...
nå nu ska jag fortsätta flytta skafferiskåp:) hoppas vi får köket tapetseratsnart! men har ju många andra projekt på gång här hemma med:) ha enunderbar dag! kram!

Uppdatering om J m.m. några timmar senare:) :ska hämta henne imorgon,men ingen skola, härligt att hon kommer,men sku gärna ha någon taxi som kunde hämta henne ibland(eller en man som jobba 9-5 med jättemycket pengar:)...nu blir det mera köra igen...saltvik-sund-finström-saltvik,med 2-3 inte-alltid glada-att-åka-bil-länge-döttrar:) men imorgon är jag säkert pigg,är väl trött och grinig ikväll...ska köpa ingredienser till tacos imorgon på förmiddagen,som vi ska äta hos flickornas faster+familj! Ursäkta klagandet,men ibland korta stunder blir jag trött och less...men jag är ändå glad för tex att jag har en underbar familj som jag älskar av hela mitt hjärta! och mina underbara vänner,tack för att ni finns!
Tror allt blir jättebra imorgon ändå,T&C kanske är nöjda och sjunger i bilen,eller något, och J frisk och glad,och barnen sover hela natten,så jag är också pigg och glad:D *positivt tänkande* nå nu ska jag sluta flumma, sköt om er alla! sov gott och dröm vackra drömmar!




(söta Julina,men ignorera den fula bakgrunden haha)


(lyckliga Tuwa i vitsipps-skogen)


(glada Corinne,härligt med vår!)

Inga kommentarer: