fredag 20 mars 2009

Kiropraktor m.m.

Idag ha jag vart i staden några timmar:
-Kiropraktor (så nu försöker jag bli av med ovanan att ibland sitta med benen i kors "fyfy!")
-Handlat middag
-Ätit Ålandspannkaka.
-Varit på Loppis. köpte massa kläder åt Tuwa bl.a Vinterjacka till nästa år. jumprar,kjolar,byxor!
och 2 fina skålar,jag som ej har skålar från förut:D
-Lämnat en del till en babybilbarnstol åt J och lillaA,han är så underbar så jag hade velat stanna
där hela dagen,men måste åka hem,Å sku på jobb till 12.
-Ringt Mise(om de heter så:)?) och skulle få tillbaks pengar från 2008!! + att räkningen de skickat
oss är för hög,så de sku skicka en ny med mindre pengabelopp:D sådant blir man glad av!=pengar
till Sverige-resan nästa helg:D

Nu ska jag äta någe,sedan städa mer....T lyssnar på musik i sitt rum gullungen,hon mår bättre idag,ingen feber vad jag kännt hittills!!

ha en fin dag alla! lämna gärna en kommentar,är kul tycker jag:D *kram*

Inga kommentarer: