fredag 27 mars 2009

Blommor!

Åh jag älskar 'nya' köket! nya tapeter+stolar! så fint så fint. men jag vet att alla ej gillar blommor,men jag älskar blommigt m.m. :D
Här är 2 bilder på köket:




Fler bilder kommer när gardiner,matta, blommor m.m. kommit på plats,och när arbetsbänkern är uppredd lite mer än nu!

idag kommer en kompis med 2 barn hit,trevligt!

och sedan blir det hamburgare till middag tror jag om jag lyckas,P sku köpa några så får vi värma dem och fixa sallad,sås m.m. sen ska Julina&Corinne till fammo&faffa, och Tuwa till mommo&moffa,de ska va 2 nätter...vi kommer hem på söndag ca 18! ska bli kul att åka till Stockholm! mässa,shoppa,fika, äta middag hos min msoter&hasse m.m.
Hoppas alla ni får en fin helg! bloggar söndag eller måndag igen! sköt om er! *kram*

1 kommentar:

Maarit sa...

väldans fina tapeter, så mysigt kök! tackar för glass o te osv :)