tisdag 10 mars 2009

Gokväll!

Mari: jo tack,får se när jag orkar/hinner och du orkar/hinner:D

Ikväll hade vi Jill med familj hit på middag och lek,tack,trevligt! trots att barnen gnäller ibland och strider ibland,men det är sådant som händer:D inte lätt medf många olika viljor:)

Håller på och går igenom min garderob:

-sådant jag använder (sånt som rymms på mej...)

-sådant som är för smått och jag ej kommer
vilja använda om/när jag går ner i vikt...som jag ger bort
eller slänger med andra ord..

-kläder jag gillar mycket och sparar ifall jag sku
gå ner i vikt!

imorgon ska jag testa de återstående kläderna i klädhögen som blev kvar idag när tiden inte räckte till att testa vilka kläder som passar....


strax ska jag se på bygglov,skulle tydligen hadla om någon uteplats...kanske man får tips till uteplatsen/altanen i sommar!

sedan lite sex and the city...

resten av veckan är nästans fullbokad...imorgon kanske en kompis+dotter kommer hit..torsdag ska jag och de 3 döttrarna åka till en vän och hennes döttrar, många tjejer blir det:) och på fredag ska jag till kiropraktor,och på kvällen är det scrapbooking kurs!(+lördag-söndag)



sköt om er mina vänner och ni andra med:D kram!

Inga kommentarer: