tisdag 24 mars 2009

ser ljuset i tunneln...

...Tuwa är mer sig själv idag,det är så udnerbart!!!
...solen skiner!
...En barndomsvän ringde och berättade att hon,mannen och bebisen ska flytta till Saltvik igen!
...Pizza (capricciosa) till middag idag! (T och jag blev sugna när vi lekte att Betty spaghetti åt det:))
...ikväll ska Peter och jag köra våra gamla madrasser+en säng till en stuga i Lemland. och hämta en
säng,om den rymms i bilen...

så alltså sammanfattningsvis: en fin dag idag!!!

Corinne&Tuwa leker med spaghetti dockorna...jag ska städa lite till och packa ihop det vi ska ha med oss till Frickers,ska gå dit om ett tag och äta pizza där med dem!

Ha en fin dag och lämna en kommentar!



Mina fina pjamaspluttar:D






Åh vad kul det ska bli lördag-söndag när jag och Peter ska till Stockholm på trädgårdsmässa och shoppa lite m.m.! äta middag ute osv! *härligt*

2 kommentarer:

Maarit sa...

fin dag jo! o solskens dag idag med, fast vintern inte riktigt vill släppa taget än... =)

mari sa...

jag vill också till stockholm! nuuuu! duktigt avundsjuk! :)