söndag 19 april 2009

ALFONS

Lilla Alfons är så rädd så rädd...såhär såg han ut några minuter efter han kommit ill sitt nya hem gullet!:



Men nu på kvällen har han vant sig litegrann iaf,han fräser ej,och inte darrar han som ett asplöv heller:) så imorgon tror jag han är ännu lugnare och gladare,eller hoppas jag iaf! han är så mager och rädd stackarn,men hoppas han snart kommer på att vi är snälla osv!

Findus markerar att gröna fotöljen är hans plats:)


nu ska jag käka lite chips....mums! (badar i vassen i sommar:D) hmmmmmmmmm. sov gott alla!

3 kommentarer:

mari sa...

jag badar gärna i vassen med dig sen ;) sööööt kisse ni hämtat! hoppas han blir mindre rädd som sagt :) kram

Babyboom sa...

jag hänger med i vassen jag oxå!!!!! för här lär d bli pop-corn och cola ikväll... mumma!!

Emilia sa...

det blir trångt i vassen:D men kul ska vi ha:)
mari:han är som skrivet (på facebook) lite modigare idag,han jamade(om det stavas så) och kikade fram från grovköket,men inte skulle jag kalla han jättemodig:D sötisen! men när katten...eller nja :människorna är borta...då kommer han fram den busen:) kram!