söndag 26 april 2009

Betonggjutningskurs!

Idag var Matilda och jag på kurs i Geta! Det va jätteroligt! (inte för ryggen dock,men smällar man får ta:D) spännade när vi kan ta bort formerna från gipssakerna på tisdag,hoppas jag! ingen aning alls om sakerna jag gjorde blev lyckade! men återkommer om det och med bilder!
känns att man borde smörja in sej nu på våren,speciellt i ansiktet,och helt vit i pannan pga pannluggen:D men men, efter kursen åkte jag till Nääs, plockade upp Julina hos en vän, Tuwa&Corinne hade varit med fammo&faffa när jag va på kurs och Peter jobbade,det är så bra att ha släkt och vänner som kan och vill hjälpa till! *tack*
vi åt grillat! *mums* och sedan flög T,J&P drake,jag och C gosade i solstol:D ujuj va det blåste, perfekt drakflygarväder!
Igår när Corinne&L hade sovit åkte vi och J&L på mässa i eckerö,jag har aldrig varit på den tidigare,var helt ok,men man är van med mässorna i sverige så detta är ganska litet mot dem...men köpte iaf blommor som jag ska plantera imorgon ute i krukor! (eller om jag väntar på mina betongkrukor! hoppas de blir fina...) och så köpte vi torkad frukt och godis...och Tuwa en ballong och metade...tack J&L för sällskapet!
nå nu är vi hemma 2 av 3 döttrar sover...sen när den äldsta sover så ska jag fixa kvällsmat och slå mej ner i soffan och läsa eller se på tv! hoppas alla haft en lika fin helg som oss! *kram*

Inga kommentarer: