onsdag 15 april 2009

Jisses vad fåglar...


...är det mer fåglar än tidigare vårar:D? Tror det är rödhakar på gång nu och äter solrosfrön,
men jag är ej så bra fågelkännare....

Uppdatering en dag senare: Det är antagligen BOFINKAR som är här,massor av dem, och äter solrosfrön...och så tror jag jag ser några Domherrar också! kul!

Corinne sover...jag ska äta och fixa mej i ordning,ska hämta Tuwa lite tidigare från dagis idag,för vi ska till några vänner och umgås och äta där ikväll!

Imorgon kommer en annan kompis med barn hit *trevligt*
och på kvällen ska jag och titta på en kattunge! *härligt* och sen direkt till Geta skogarna och hjälpa systerM med tårta m.m.

Nej nu ska jag göra mej klar inna C vaknar.kanske tänderna som spökar när hon ej kunde somna i vagnen,eller så måste jag börja lägga henne någon timme senare till dagsvilan....nåja,ha en fin dag! *kram*

1 kommentar:

Mamma Pia sa...

Hej! Vad roligt att du också har en Tuva Isabella! Hur gammal är hon? /Mamma Pia (tuvaisabella.se)