måndag 6 april 2009

Nu skiner solen,hoppas det fortsätter så:D

ni har väl lagt märke till min gästbok!---------------------------------------------------->

här har det varit fullt upp med sjuka barn,trötta föräldrar, kalas m.m. Tuwa ha fått många fina presenter! bl.a pärlor, tunika+leggings, regnkläder, trosor+sockor, doktors leksaker, kruka+frön+jord+trädgårdshandskar, klänning,såpbubblor, en beg. cykel, 'smink', gipsfigurer man kan gjuta själv+måla, pengar....vad har jag glömt?

jag bakade 2 jordgubbstårtor...bild kommer senare! och på barnkalaset åt vi glass,frukt och kakor. (bild på fina kalasborten senare också!) och på 'släktkalaset' åt vi tårtor, kakor m.m. trevligt var det! tack alla!

igår (söndag) var jag och Tuwa på Loppis till lemland,köpte lite sommar skjortor och någon klänning åt Corinne..och en skjorta åt mej....minns ej om jag fynda någe mer:)
sedan åkte vi till mammas&pappas stuga med dem och Elsa,åt lunch där, gick till stranden m.m.
och sedan åkte vi till Geta och påskpysslade och fick god bakad potatis m.m.! tack!

sedan skjutsade jag hem Tuwa,och jag och Elsa hämtade S&C som skulle till staden...så jag väntade i staden ett par timmar,och sen körde jag hem dem igen,och jag hem till mig:D

(försöker skriva dagbok i bloggen så jag minns vad jag gjort hahaha!)

idag (när Corinne vaknat och vi hämtat Tuwa från dagis) så ska vi till staden en sväng,lite ärenden...sedan äta (laga mat) kanske hos mamma&pappa...och sedan hämta Peter när han slutat jobba....sen simning med Julina...och sedan ska jag till Nääs och se på tv m.m. :)

nej nu ska jag äta lunch och fixa mej i orning så vi kan åka sedan...och kanske jag hinner städa lite till.............och läsa en tidning:D ha en underbar dag!!! *kram!*

1 kommentar:

Maarit sa...

Tack för fina kalaset som Tuwa hade! =)

Maarit