torsdag 23 april 2009

Ännu en underbar vårdag!

Den härliga våren fortsätter! Blommor (tex fina vitsippor! som är en av mina favoritblommor på våren!!), knoppar, fjärilar, humlor, igelkott, rådjur, fika ute, grilla, kattungen m.m. och så alla underbara vänner och familjen!! *glad*

nå för att försöka skriva 'dagbok' då:D..... idag va Peter,Corinne & jag till staden när Tuwa förts till dagis. P bytte ett par jeans, fina! och jag fick 2 armband av min snälla 'svärmor' ! *tack* och ett halsband (en trollslända). Och så fikade vi med Jonas! mmmmmmm god drottningcheesecakenågonting som jag åt! *mums*
när vi kom hem så kom Ulle&Karin hit, vi var på promenad,fick se deras fina renoverade lägenhet! (hoppas de bygger hus här nära senare:D) och så gick vi till dagis, sen kom Julina&Tuwa med på promenad hem och Peter åkte på jobb igen! flickorna plockade blommor på väg hem...och när vi kommit hem så fikade vi på lilla altanen i solskenet! *skönt*
sedan bjöd jag Familjen Fricker på korvsås! *tack för sällskapet*
och sedan va jag och flickorna ute en stund....nu sover Corinne och Tuwa leker (och ser på Pippi på de 7 haven ibland:D) snart ska hon också i säng...och sedan är det Julinas tur:) hon leker med grannbarnen ute just nu. *härliga vår*
apropå barnen....jag och J och hennes vän fundera om man (läs:de) sku ha någe orientaliskt party senare i vår/början av sommaren...kul med tema!! jag skulle vilja ha en orientalisk 'fest' för mina vänner med,har funderat på det sen länge! *Kul*

Nehe,nu ska jag natta Tuwa-gull! Hoppas alla har en fin kväll! (ni kan väl skriva i gästboken vad ni gör?:)) sov gott och dröm vackra drömmar sen!!! *kram*

Inga kommentarer: