måndag 2 november 2009

Brrrr vilken kall,grå och blåsig höstdag!! Corinne sover inne,tror hon börjar bli för 'gammal' att sova i vagnen mer,men iaf ligger hon tyst i min säng och ha legat där ett tag när hon vägra somna i vagnen....men så blir hon ju 2 år på torsdag!! ujuj va tiden går återigen:)

Sen när barnen vaknat och ätit mellanmål ska vi promenera till dagis och hämta Tuwa-gull!
och ikväll ska jag på simning med Julina!
vad ska ni andra göra idag?


Lite om helgen som varit: Köpte ny jacka i Stockholm!! H&M såå fin men kunde vart en storlek större,men sista storleken va 42...typiskt,men men den går på mig iaf...
och så köpte vi en kalender från indiska,kommer bild senare, med 'fack' att lägga små paket i åt alla 3 barnen...fin är den!
och så köpte vi vinterkängor åt Tuwa! och mjukisbyxor åt mig.....och lite glas-grejer från indiska...och en present från BR åt Corinne, en docka! och några små julklappar... *funderar om det var något mer*. Hmmm inte vad jag kommer på.....

Nehe om man sku slöa på soffan några minuter....Ha en fin dag alla!! *kram*


Inga kommentarer: