tisdag 24 november 2009

Godmorgon! Ska man aldrig va frisk denna vinter? vill ha sommar och varmt:( saknar sommaren massor redan,ujuj..men visst kul med jul osv! men ändå,sommaren är bäst....varmt,torrt,underbart,grönt,fint.....ojoj, hoppas våren kommer tidigt nästa år...
Igår hade jag ett litet kalas för min och P´s familjer+vår då! kul var det! hade bakat cheesecake och så hade mamma bakat någon chokladkaka *tack* fick fina presenter! Bl.a en fin te-låda av janice(den fick jag för någon dag sen) men jättefin! (bilder kommer senare.....måste fixa program till datorn så jag kan föra över....) en bok,2 tallrikar till 'fin'-servisen, ett 'tjej'-spel/frågor, jeans-leggings, presentkort på kex/ost kväll med Elsa!! blomma, vinglas, hemmagjorda tvålar!pengar..har jag glömt något...?
Gaaah glömde min fina kaffeväska,som Matilda ha gjort! (tacka nyss igen för den i M´s blogg men ändå glömde jag skriva det här:)) men den blev jag jätteglad för,uppskattar handarbete och när någon orkar sätta så mycket jobb och tid på att göra en sak åt någon!! Puss på dig lillasyster=)
och nästa helg är det lillajulmarknad,middag,baka pepparkakor m.m. och sen 12-13 dec ska ju mamma och jag till Stockholm!! (hoppas vi är friska då:S) och sen är det nästans jul!! ujuj va fort det går,så snart är det nog vår och sommar=)
nu ska jag städa lite,och dricka Finrexin......suck..T är på dagis och P&C gick över till familjenF. L kommer om ca en timme.
Hoppas ni får en fin dag!! *Kram*

4 kommentarer:

matilda sa...

du glömde ju den finaste presenten :( kaffeväskan som tagit mååååånga timmar att göra..

Emilia sa...

matilda:sorry=) nu finns den med:D som sagt tacka ju nyss för den i din blogg,bra minne man har lixom,skrämmande=) kram!

Pöufie sa...

Men ´presentkortet gäller för matilda med :P hon är väl ändå vårat syskon, fast hon inte har samma humör som oss :)

Emilia sa...

Elsa: ok mindes ej vad som stod:) men trevligt det! och M och jag kan ju bidra med saker till kvällen vi med då=) kram