söndag 22 november 2009




Go´kväll! vad har ni gjort i helgen då?Här har det varit mycket åka bil hit och dit...men ändå haft en trevlig helg! igår var jag till staden med J,hon spelade fiol,och mamma köpte present åt mig *tack* och sen va Elsa och jag på Loppis,köpte 2 jeans åt J och några 'ritmallar' åt barnen,som man kan rita djur osv...svårförklarat...sedan hämtade jag J och så åkte vi en sväng via Loppis m.m. i Emkarby,men köpte inget där..sedan hem och byta rum åt flickorna (det känns i ryggen/höften och benen,ajaj)sedan sku J på kalas...och vid 4 körde P barnen (hämtade J först) till farmor&farfar,de sov där när P och jag var på middag till Ulfsby,Gott! men jag ville gärna ha en efterrätt...men men:) nå sen åkte jag hem vid 23 och P kom hem ca halv5..jag kände ju ej så många och så..mamma&pappa sov hos oss,E hade filmkväll med några vänner, mamma tyckte det kändes lite konstig när ej barnen va hemma typ=) men de hade ju väntat på att åka till fammo&faffa+att deras rum va i kaos, men snart är det finfint,bilder kommer sen!

idag har jag och T varit på mammaträff *trevligt* och sedan åkte vi och handlade,och sen till Gammelfarmor! och är P&J&C+farmor&farfar va klara med fioleriet,så gick vi och åt pizza,alla lite griniga av hunger,men sen blev vi gladare....men det blir lite tokigt ibland, för T saknar J massor,och dessa helger när det är fullt upp med att åka hit och dit:S så hinner de ju ej va med varandra många minuter,och då vill T va nära J de små stunder de ses,och det vill ju inte direkt J...och då blir de arga:S men men blir väl bättre när de blir äldre..inte har väl jag och mina systrar varit bästisar jämt,hehe!? men nu är jag så enormt tacksam att jag har dem! så hoppas våra barn kommer ha en lika fin syskonrelation när de är vuxna...och nog är de ju underbara med varandra,speciellt då t&c,och även j ibland=) men förstår ju att en 10åring får i nerverna på småsystrar som har henne som idol,nåja det blir nog bra till slut,de är ändå underbara,söta,duktiga,härliga flickor alla 3 och älskar varandra, och vi dem! det positiva är ju ändå mer än det negativa! de är så gulliga, nåja slutnåjsat om det för ikväll=)
men iaf,nu sover små sessorna 3 i sina 'nya' rum....och jag ska fixa kvällsmat...slötitta på tv...sen sooova....ujuj va trött man är nu......men Hoppas ni haft en fin helg! Sköt om er! *kram*

Inga kommentarer: