onsdag 25 november 2009

Godmorgon....eller så jättegod vet jag ej......har knappt sovit alls inatt...ont i magen/bröstkorgen...tungt att andas...ont i halsen m.m. men men barnen ha ju sovit iaf...P är ledig idag,eller han är på jobb ett par timmar nu,men när han kommit hem ska jag lägga mig i sängen en stund...hoppas jag piggnar i och att det onda går över *suck* börjar bli duktigt less på detta,jag har andra saker att göra=) och i helgen jobbar P och det är lillajulsmarknad m.m. och så ska vi laga god middag, äta risgrynsgröt till lunch....umgås,baka...m.m men men nog ska jag väl piggna i tills dess hoppas jag...
C&L leker med mat-leksakerna....om en halvtimme ska jag fixa lunch åt dem och lägga ut dem....sen när jag vilat så ska vi ta ner julpyntet och börja göra det julfint här hemma! (det gör Peter kanske om en stund,jag är helt slut....uppdaterar inlägget nu några timmar senare.....kanske man är hypokondriker...tycker iaf det är tungt att andas,känns som man ej får tillräckligt med luft ner i lungorna....men men får se vad de kommer fram till ikväll.....återkommer sen...)

vad gör Du idag?

Sorry att det blir många gnäll-blogg-inlägg....men är så trött just nu.....men men borde ju iaf va frisk till julshopping och jul när jag ha vart mycket sjuk nu!?=)

apropå julmarknad,jag och T&C åker nog med Matilda! *mysigt* bara man är där tidigt om det är blött så man slipper värsta leran:S men kan ju hoppas på snö!!

ikväll ska jag börja skriva shopping lista,vad jag ska köpa för julklappar m.m. när mamma och jag åker till sthlm.....sååå vad önskar ni er?=) (med ni menar jag typ min släkt=)) men ni andra får väldigt gärna kommentera också så jag vet vem som läser=)....ska snart ta bilder på flickornas 3 rum m.m. och lägga in....bara jag blivit piggare......nåja,ha en underbar dag!!! *kram*

1 kommentar:

Matilda sa...

hoppas också på snö till lillajul!

stackare som ska måsta vara sjuk mest hela tiden :(

jag håller på och röjjer här hemma, ska föra några bananlådor med kläder till emmaus. O ikväll ska vi in till stadsbibban o lyssna på luciagruppen