onsdag 11 november 2009

SUCK.....

...hade hoppats på streptokocker i halsen så skulle man fått medicin och allt hade blivit bra....men nej det är ej det jag har heller...är säkert någon influensa (men inte svinis påstår de,men blev ej testad...) men jag är så otroligt less,hur många dagar (veckor!?!?) ska detta fortsätta,är helt slut:( usch...........nå är väl 'bara' att fäörsöka vila (lycka till sen när P måste på jobb typ imorgon igen...) och äta massor med ibumetin och panadol och äckliga halstabletter som ej hjälper....sku det helst sluta göra ont när man tar medicin så skulle det ju va bra *lip* nåja............ska väl överleva.......men jobbigt är det...JO jag vet att det är flera miljoner människor som har det värre...men detta är inte roligt alls...nåja slutklagat.....ni vet iaf att jag lever.....nu ska jag vila,även om det ändå gör ont....suck.

men önskar er alla en fin dag! och jag längtar tills jag är pigg och frisk igen, vill pyssla inför födelsedagar och jul m.m. (borde ju va frisk iaf tills mamma och jag ska julshoppa/mysa i stockholm iaf:)......) men men har inget roligare att berätta nu....sköt om er! *kram*

2 kommentarer:

Matilda sa...

tänk positivt, du har tur som inte är gravid nu iaf! :) då sku du ju inte få ta nå mediciner alls typ

Emilia sa...

matilda: jaaa...eller jag knapra burana när jag va gravid (de sa att jag fick) men kanske ej liika mycket=) men jo man ska tänka positivt...snart är det mens,då blir det ännu mer knapra medicin,oj nej det va negativt......hmmm: snart fyller jag år!!! =) puss&kram!!