måndag 16 november 2009

Hej! Ont i halsen och det låter som typ...myrornas krig(?) i örat....men annars är det bättre,hmm.
Idag har jag,C & L lekt och städat här hemma----jag förbereder smått inför rumsbytet här hemma=) går igenom klädskåp m.m. när L gått hem så hade C och jag besök av F&A en stund,sedan hämtade jag och C Tuwa från en dagiskompis..sedan hämtade vi Julina och sen Peter,så åt vi pizza i Godby! sedan hela familjen till Badhuset där...kul! J&T är som sälar,C är liten och rädd *sötploppen* :) men hon va ändå fascinerad...vad heter det...skräckblandad förtjusning?=) men efter ett tag våga hon släppa mamma och gå omkring själv i barnbassängen=)
nå iaf,sen körde vi J till andra hemmet...och vi åkte hem med 2 trötta småtjejer...de somna med en gång hemma. nu sitter P och jag vid varsin dator och kollar på tv=)
sen sova.......jätteintressant inlägg idag=) men kommer ännu mer intressanta senare i år:)
ha en fin kväll och sov gott!! *kram*

Inga kommentarer: