torsdag 10 september 2009




Är dålig på att blogga just nu,men är väl ändå ej många som läser:)
ska snart lägga ut Lucas&Corinne,men just nu läser de varsin bok,före de gosade de med varandra och lekte:) sötisar!
om några timmar hämtar pappan i huset hem de 2 äldsta döttrarna! och ikväll när vi ätit middag så ska jag åka och jobba en stund......imorgon ska jag till Nina på ljus-party! ska bli trevligt! hoppas jag har råd att köpa något fint tills hösten/vintern..
och i helgen kommer sen bestå av bla: hjälpa P´s föräldrar med bygget. va kattvakt åt frickers katter, umgås med vänner, njuta av familen, kanske mariebad,plocka svamp, m.m.
vad ska ni göra i helgen då?
nehe nu ska det bytas blöjor.......................................

ha en fin dag!!! *kram*


1 kommentar:

Matilda sa...

Ni kan väl ta med Malvina till Mariebad? kanske jag kan komma med, men måste mest va stilla när jag inte kan simma utan att få ont.. men hon pratar om att simma varje gång vi åker förbi Mariebad.. men det blir kanske för mycket barn o alla vill väl simma.. annars kan ja fast passa Corinne under tiden, men vi kan väl höras nåt.. Kanske elsa vill följa med o ta hand om malvina eller nåt.. *Flumm flumm* :-)