lördag 12 september 2009

Liten sammanfattning om senaste dagarna:
Igår kväll var jag till en kompis på partylite-party!(bilden är från den sidan på nätet...de små ljuslyktorna på bilden beställde jag ej..)
mysigt med levande ljus nu när mörkret smyger inpå oss!

*återkommer med egen bild på det jag beställde senare*
men trevligt party,trevliga människor! *tack*


Jag gillar att vi har många nära och kära omkring oss,både i tankarna och i verkligheten=)
som tex imorse,fullt vid frukostbordet! *härligt* en kompis+hennes son, J´s kompis och såklart hela vår fina familj <3
tack för att ni finns i våra liv alla vänner!!! Puss&Kram på er:) (Gillar att umgås,men även att 'bara' va familjen är mysigt såklart!!)

sedan åkte vi till staden,de 3 döttrarna och pappan åkte till mommo&moffa och va där medans jag fyndade en jacka åt T,en tunika åt J och en klänning+tröja åt C och en fin plåtburk med blommor på åt mig,på Loppis! sedan åkte jag till familien...sedan åkte P&J&T till badhuset...jag och C gick på en promenad när hon sku sova...sedan gick vi till gammelfammo och åt lite mellanmål.
en underbar höstdag har det varit!
Åt köttgryta hos 'svärföräldrana' *MUMS* och P hjälpte till på bygget lite där....vi andra åt godis,läste tidningar,plockade tomater,plommon & vindruvor. *härliga höst!*
flickorna hade plommon-krig med faffa:) ojoj......

nu ska barnen nattas sen ska jag krypa ihop på soffan under en filt med te och mackor....
hoppas ni med haft en fin höstdag! *längtar till skördemarknaden*



Puss&Kram!









2 kommentarer:

Alexandra sa...

nästa helg får jag över ett gäng vänner att umgås med. Det ska bli skönt! Det händer väldigt sällan... vin, kex och räkor med vänner som bryr sig om en! Finns det nåt bättre???

mari sa...

ååh, jag längtar också till skördemarknaden :) det är ju (efter julen) det bästa på året, lovely! :)