onsdag 16 september 2009



Godmorgon! Ännu en fin höstdag har börjat! Lucas och Corinne leker i vardagsrummet och jag passar på att blogga lite-grann...Tuwa är på dagis,skogsdag idag! och imorgon ska vi dit på föräldramöte. spännande då det är vårt första f-möte på dagis!
Här hemma håller jag på och röjer och fixar som vanligt,ska ju ha kvartersloppis här 3dje oktober! har fyllt några bananlådor...men man fyller på med nytt i skåpen ständigt....tex så är jag sugen på att åka till Stockholm på lördag.......men beror på om jag får någon med mig,jag brukar ju åka ensam också,men just nu har jag sällskapsbehov,det är lite olika, olika gånger. men men får se vad det blir....sen på söndag är det skördemarknad! *mysigt*
apropå höst,igår bakade vi(läs:jag) äpplepaj *mums* blir alltid sugen att baka mer på hösten,konstigt........

nehe nu ska jag fortsätta röja på och barnen röjer på de med! önskar er alla en fin dag! *kram*

1 kommentar:

Matilda sa...

Nej på lördag ska du komma till geta på bakluckeloppis ju :-) så du får fylla på skåpen ordentligt :-)
har för mig att det var något jag sku behöva från sverige.. men kan inte komma på vad *hmm*, jag hojtar väl till isf..:)