torsdag 17 september 2009

STOCKHOLM

Mamma&En liten Tuwa:


På lördag åker Tuwa och jag till Stockholm!! <3
återkommer på söndag om hur vi hade det:) men ska som skrivet bli kul,njuta av storstaden jag och Tuwa-gull, äta lunch,fika,åka tunnelbana,köpa något gott på Hötorget m.m!
vad ska ni andra göra i helgen då?!

På söndag sen blir det skördemarknad m.m. ska träffa T´s ena gud-mor där! och mamma/mommo våran,hon ha vart på Sicilien med moster B! *saknat*

Idag så har jag varit till HC och tagit bort stygnen på ryggen/nacken.....och nu sover båda små...jag ska fixa lunch åt mig,sedan fortsätta städa här hemma, ska lägga in bilder på flickornas rum som jag möblerat om,senare...ha en underbar dag alla!!! *kram*

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå där!
Allt bra med dig?
Haft en bra helg?
*kramar* http://designbyjessica.blogg.se