fredag 18 september 2009

Nu har vi ätit lunch och så har jag lagt de 2 små att sova.....Tuwa och jag ska packa inför imorgon strax,men först ska vi vila och läsa saga,är jättetrötta för båda flickorna bökade i vår säng inatt *gäsp* hoppas de sover bättre inatt,de ska läggas tidigt,för T och jag skua ju stiga upp kl 6 *gäsp igen* men vi kommer få en rolig dag i Syockholm!!
sen när C vaknat och L blivit hämtad av mamman sin,så ska jag och C&T åka till staden...växla kronor,äta hos mamma och pappa och före det köpa en höstblomma,jag ska till ett litet rött hus här i byn och äta räkor med ett gäng trevliga och härliga kvinnor!:) kul att man blev bjuden! *tack*
men nu först:sagostund! ha en underbar helg alla!!! *kram*

3 kommentarer:

emma sa...

vilka små prinsessor du har i sina fina nya klänningar!
vad koj att du hittade så mkt att shoppa!
hoppas allt är bra med dej!! många kramar emma!

gabriella sa...

Vilka trevliga bilder, man märker att ni hade kul tillsammans, jag visste inte att det fanns jordgubbar fortfarande:S

Reema sa...

åå den sista bilden var hur söt som helst!


www.reemajohnson.blogg.se